NIEUWS

IeTee Solutions

Calamiteitenabonnement

In een eerder nieuwsbericht informeerden wij u al over de mogelijkheid tot het afsluiten van een servicedesk-abonnement met ons team van gecertificeerde systeembeheerders en servicedeskmedewerkers, die ervoor zorgen dat uw ICT-omgeving altijd en overal probleemloos blijft functioneren. Onze IeTee-specialisten hebben de kennis en ervaring, om moeiteloos in te springen op uw ICT-omgeving.

Als het servicedesk-abonnement niet toereikend is

Met het uitgebreidere calamiteiten-abonnement voor ondersteuning op afstand zorgen wij er, net als bij het servicedesk-abonnement, voor dat alle vragen en problemen die gerelateerd zijn aan ICT zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld. En dat niet alleen tijdens kantoortijden maar ook ’s avonds en in de weekenden.

Ideaal als uw dienstverlening ook buiten kantoortijden gewoon doorgaat of als achterban voor uw huidige ICT-oplossing. Onze service werkt ook buiten reguliere kantooruren snel en professioneel: Als ondersteuning voor uw eigen medewerkers, als kennisbank bij ad-hoc problemen of als klankbord bij het maken van de juiste keuzes. Superhandig als u net even wat aanvullende expertise nodig heeft of tegen een probleem aanloopt waar directe actie vereist is. Geen brug te ver, geen vraag te gek.

Een samenwerking waar je ook buiten kantoortijden op kunt bouwen.

Uw problemen of storingen worden op afstand opgelost en indien noodzakelijk komen wij ook bij u op locatie het probleem oplossen. Wij investeren continu in de kennis van onze medewerkers, waardoor wij ieder ICT-vraagstuk kunnen oplossen. Op onze servicedesk kunt u rekenen, altijd. Een oplossing zo effectief, dat u vrijwel onmiddellijk resultaat ziet. Onze maatwerk-dienstverlening verdient zichzelf altijd terug!

Bekijk andere artikelen…